~¤ô_ô¤~منتدى الأصدقاء ~¤ô_ô¤~

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحلى منتدى لأحلى ناس

2 مشترك

طرائف تجنن .. انت عليك تتفضل والباقي علينا ههه ..

ميس الريم
    ميس الريم

الأوسمة : طرائف تجنن .. انت عليك تتفضل والباقي علينا ههه .. 3547_1180476501

طرائف تجنن .. انت عليك تتفضل والباقي علينا ههه .. Empty طرائف تجنن .. انت عليك تتفضل والباقي علينا ههه ..

مُساهمة من طرف ميس الريم الجمعة يونيو 06, 2008 3:37 am

كتب بواسطة ميس الريم
    طرائف تجنن .. انت عليك تتفضل والباقي علينا ههه ..

مرة واحد ماشي في الشارع ، قابل ابو عصام ، بيقول له : هو ابوك بيتكبر علينا ليه ؟ قال له : ليه يا عم ... قال له : من ساعة ما مات محداش بيشوفه ..

* واحد قاعد مع اصحابه وبيحكيلهم : انا مرة طلع لي اسد وكان في ايد كباية مية رميتها بوجه الاسد طلع يركض . رد عليه واحد من اللي قاعدين قال له : صح يا زلمة حكيك مزبوط . انا قابلت نفس الاسد ضربته كف ايدي انبلت .

* واحد فلاح اشترى تلفزيون جديد ، اول ما شغله طلعله عالم الحيوان . قال لابنه : روح يا ولد انت مشغل الصحن في الزريبة .

* مجموعة دول تبرعت للصومال بشحنة ادوية ، فرجعتلها الصومال كلها ليه ؟
    - لانها كلها بعد الاكل .

* في واحد دلوع كثير اتجوز وحدة دلوعة اكثر ، خلفوا ولد سموه : ياااااااااااااااااااااي

* اثنين مساطيل راكبين سيارة صدموا واحد .. فالسائق بيقول للي جنبه : انزل شوفو .. مات ولا لسه ؟ نزل المسطول التاني وقال : تعال يمين شوية ..ايووه .. شمال شوية .. ايووه .. بس .. اطلع قدام ... اوكي .. هيك مات
    The King
    The King
    Admin
    Admin

الأوسمة : طرائف تجنن .. انت عليك تتفضل والباقي علينا ههه .. W4

طرائف تجنن .. انت عليك تتفضل والباقي علينا ههه .. Empty رد: طرائف تجنن .. انت عليك تتفضل والباقي علينا ههه ..

مُساهمة من طرف The King الجمعة يونيو 06, 2008 3:52 am

Very Happy Very Happy
    ميس الريم
    ميس الريم

الأوسمة : طرائف تجنن .. انت عليك تتفضل والباقي علينا ههه .. 3547_1180476501

طرائف تجنن .. انت عليك تتفضل والباقي علينا ههه .. Empty رد: طرائف تجنن .. انت عليك تتفضل والباقي علينا ههه ..

مُساهمة من طرف ميس الريم الإثنين يوليو 14, 2008 12:20 pm

شكرا تامر على مرورك

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 3:13 am